'The journey of my life.'

Last days in Sydney!

Hey lieve lezer,

Vrijdag 29 april 18:00

Gesetteld in mijn stoel, klaar voor 12 uur-durende reis. Bye bye Sydney, Hello Byron Bay! Beter moment om mijn blog even te updaten is er niet. :-) Okey, nog heel even niet want onze echte, originele aussie-buschauffeur geeft nog even wat informatie over de verschillende delen van Sydney waar we doorheen rijden. Dat Sydney echt groot is kan ik met 100% zekerheid zeggen na hier 2 weken verbleven te hebben, met 1 district als favoriet: Darling Harbour!

De afgelopen dagen heb ik nog gedaan wat ik wilde doen. Omdat ik altijd groot fan ben geweest van specifiek Sydney wilde ik echt alles hebben gezien. Missie voltooid! Maar nu de hoogste tijd om naar het noorden te trekken.

(20 uur later): Je blog updaten & snel wagenziek zijn is toch geen optie helaas haha)

Dit keer ga ik niet alle dagen uitgebreid vertellen, al waren ze wel ontzettend leuk! Ik zal bij de foto's een verhaaltje neerzetten. Van Anzac day (dodenherdenking/Bevrijdingsdag in 1), met een Vietnamese militair een krans te hebben neergelegd, verhuizen van hostels met alle bijkomende dingen, gezellige avonden met backpackers hebben, een geweldige warme,zonnige en feestelijke Koningsnacht met allemaal Nederlandse backpackers, Harbour Bridge bewandeld te hebben, aan het strand gelegen te hebben, Chinese Garden of friendship bezocht te hebben, toch nog even het beroemde Competary of Art museum bezocht te hebben en de leuke foodiemarkt bij The Rocks, was het vrijdag tijd om te vertrekken naar Byron Bay!

Zaterdag:

De 12 uur durende rit was echt prima te doen. Het is op dit moment niet zo lekker weer in Byron Bay but a very important day! Vandaag de aankomende 2 weken een beetje gepland omdat er veel reisdagen in zitten. Ik heb er echt ontzettend veel zin in. :-) Maar ga nog niet teveel erover vertellen! Er zijn in dit hostel ontzettend veel gezellige en Nederlandse mensen in het hostel. Toenet met een Engels meisje het strand bekeken en even geproefd hoe de koffie was (delicious!) en vanavond de eerste avond vIeren in Byron Bay met een groep backpackers. Je merkt gelijk al dat iedereen hier op doorreis is en niet hier is om te werken. Veel socialer en meer tijd om dingen te doen, helemaal leuk! De natuur is ook heel anders, zo mooi! Maar daarover later meer :-) (stiekem is het nu zondag terwijl ik dit laatste gedeelte schrijf en heb ik echt een hele vette dag gehad)

Loves from Byron Bay,

Lieske

Reacties

Reacties

Daphne van der Ham

Hee Lieske! Ben je vanaf het begin stiekem al op de voet aan het volgen;) Ik heb je na het eindexamen natuurlijk niet echt meer gesproken, maar zo gaaf om dit allemaal te zien! Wat je allemaal meemaakt, en doet wat eigenlijk ook mijn droom is. Om een keer naar Australië te gaan. Onwijs veel plezier toegewenst and above all: enjoy your amazing time there!

meimás

We le(v)zen mee!

Laura

Als ik het zo lees heb je een super leuke tijd , geniet ervan liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!